خدمات برق ساختمان

خدمات برقکاری به مجموعه ای از فرآیندها که توسط برقکار ساختمان انجام می شود، اطلاع می گردد. همچنین به اجرا و تعمیرات برق ساختمان که به کارهای مرتبط با سیم کشی، نصب انواع سرپیچ ها لامپ ها و روشنایی ها، کلیدپریز و لوازم برقی و کلیه تجهیزات الکتریکی ساختمان ها ختم می شود، برق کاری گفته می شود.

در واقع برق کاری همه انواع کارهای مرتبط با سیستم برقی ساختمان، از نقشه کشی برق و نصب و تعویض انواع فیوز و محافظ جان و کنتاکتور و تایمر گرفته تا جابجایی و تعبیه محل کلید و پریز برق، اضافه کردن انشعاب کلید و پریز یا نصب کلید و پریز لمسی، رفع اتصالی تابلو برق و جعبه فیوز، نصب و تعویض تابلو برق و جابجایی جعبه تقسیم برق، نصب آیفون و تعمیر آن، سیم کشی لوستر و ... را در بر می گیرد.


برقکاری و سیم کشی اصولی چه اهمیتی دارد؟

در اهمیت سیم کشی درست ساختمان ذکر همین آمار بس که نزدیک به 40 درصد آتش سوزی های رخ داده در ساختمان های مختلف، از سیم کشی نادرست و غیراستاندارد ناشی شده اند. یکی سیم کشی درست و برقکاری حرفه ای نه تنها می تواند ضریب خطر را در چنین مواردی به شدت کاهش دهد، بلکه احتمال وارد آمدن خسارت های مستقیم و غیرمستقیم به ساختمان و وسایل قرار گرفته در آن را کم می کند.

علاوه بر سیم کشی غلط، مکان یابی اشتباه کلیدها و پریزهای برق، رفع اتصالی غیر حرفه ای و ... از جمله مواردی است که ساکنین ساختمان را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد. از این رو توصیه می شود که کار سیم کشی و برق کاری ساختمان خود را (چه در زمان طرح و اجرا و چه در هنگام تعمیرات) به یک مجموعه معتبر که خدمات تعمیرات برق و برقکاری را ارائه می دهد بسپارید.

خدمات برق ساختمان آقای برق


مجموعه آقای برق چه خدماتی را در زمینه‌ برق ساختمان ارائه می ‌دهد؟

جدای از آنکه به خدمات برقکاری عمومی یا برق کاری صنعتی نیاز داشته باشید، آقای برق خدمات برقکاری حرفه ای را توسط بهترین برقکاران ساختمان ارائه می دهد. خدماتی که برق کار ساختمان در این مجموعه ارائه می شود، به شرح زیر است:

  • نصب و عیب یابی آیفون های صوتی و تصویری
  • نصب و خدمات برقی مرتبط با دزدگیر و دوربین های مداربسته
  • سیم کشی و نصب لوستر و آویز
  • نصب انواع چراغ‌ های روشنایی
  • نصب، تعویض و تعمیر انواع کلید و پریز برق
  • عیب‌یابی و تشخیص محل اتصال برق
  • رفع ایراد، قطعی و اتصالی سیم‌ کشی برق ساختمان
  • سیم‌ کشی برق ساختمان بصورت روکار و توکار و ارت


البته خدمات برقکاری و سیم کشی ساختمان آقای برق به موارد بالا محدود نبوده و هر چیزی که به حوزه مرتبط باشد را پوشش می دهد. 

تمامی متخصصین فعال در آقای برق که انواع تکنسین برق و متخصص سیم کشی ساختمان را نیز شامل می شود، از فیلترهای مختلفی گذشته، آزمون های اخلاقی متعددی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و دارای گواهی عدم سوء پیشینه می باشند. تعمیر کار برق ساختمان آقای برق نیز از این شرایط مستثنی نیست و همه این مراحل را طی کرده است. علاوه بر آن کلیه خدمات وکارکنان آقای برق بیمه بوده و به همین جهت آقای برق امنیت سرویس را تضمین می کند. پشتیبانی همیشه همراه ما نیز در کنار شما است تا در صورت وقوع کوچک ترین مسئله ای، موضوع را پیگیری نماید.

همانطور که اشاره کردیم، با کمک یک برق کار با تجربه و کاربلد در مجموعه آقای برق، تمام نیازهای برقی ساختمان شما برطرف خواهد شد. برقکاران تائید شده آقای برق هم اکنون در کلیه مناطق کاشان و اطراف آن به خدمت رسانی مشغول هستند ولی با یاری خداوند سعی داریم تا خدمت رسانی سایت را به پهنای ایران عزیزمان گسترش دهیم.


whatsapp